Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







torsdag 25. oktober 2012

Gaveboks til konfirmant



Gaveboks til konfirmant

Utgangspunktet til denne esken er en hvit "bokboks" i papp fra  Panduro Hobby . Lokket kan åpnes og esken dekoreres til ønsket anledning. Syntes den passet bra til en konfirmasjon...

Jeg har limt på dekorark på lokk, perm, bakside og kledd boksen inni 
med det rosa scrapbookingpapiret med tekst.









 Boksen kan åpnes i lokket, og her kan man legge mye rart. 
Jeg limte fast rosa satengbånd bak dekorarkene i lokket og bunnen av esken.



  Båndet i lokket kan holde fast en pengeseddel - 
jeg har satt 2 gluedots på toppen for å brette seddelen rundt. 
Inni boksen har jeg lagt gratulasjonskortet, og bundet ceriserosa bånd med sløyfe rundt. 

Ellers kan man jo f.eks legge et minialbum inni...en gave...eller andre koselige ting.









På sølvarket (kortet) satte jeg på glitterbokstaver - initialene til konfirmanten - AS. 
(Litt vanskelig å se her.) 





Utenpå har jeg festet et satengbånd som er limt under dekorarket. 
Satte på en sølvspenne til pynt,  samt limte på glitterbokstaver.






Gaveesken innpakket i cellofan og med en 3d sommerfugl. 
Alt jeg har brukt til denne er fra Panduro Hobby. 



Marianne 2012:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar