Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







tirsdag 30. oktober 2012

Dekorert miniatyrhylle



 

  
Jeg har dekorert en miniatyrhylle til jenterommet.
Hylla er fra Panduro, ble malt hvit og så limte jeg på mønsterpapir i alle rommene. 
Printet også et bilde av jenta mi og limte det inn i et av rommene. 
S-bokstaven av trefiner ble også malt og limt fast til hyllekanten. 
I rommet under "S"-en limte jeg forresten inn hvitt silkestoff.






 Detaljer fra de ulike rommene i miniatyrhylla...

Under: Teksten "live simply. love generously" med blomsten er klippet ut 
av en transparent overlay og festet i rammen med gluedots.















Hylla er opprinnelig trehvit, og jeg ga den et par strøk med hvit akrylmaling før jeg begynte å dekorere.






Arkene jeg har brukt er blant annet fra denne nydelige mini-blokka til My Mind's Eye 
"Follow Your Heart" (fra Panduro).  Ellers har jeg brukt restepapir til de fleste rommene.






Her er Panduros eget forslag til dekor på miniatyrhyllen







Marianne 2012:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar