Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







mandag 21. januar 2013

Art Journaling

GODT NYTTÅR:)! 

Er i gang igjen etter en lang pause på bloggen,viser litt Art Journaling som jeg har laget for Panduro, 
en demo jeg hadde i Pandurobutikken i Ski høsten 2012.
Nå er den nye vårkatalogen ute med masse nyheter:) 
Alltid en GLEDE for oss hobbyentusiaster!

Denne gangen også med mange spennende nyheter innen Art Journaling...
Alt utstyr som er brukt her er fra Panduro.




Sidene jeg viser her er laget på ensfarget grå papp (albumsider A5 art.nr 361622), bygget opp/dekorert med sjablonger, stempler, papir, maling, gesso, papirtape, grungeboard, blonder og splittbinders m.m.




Bakgrunnen er laget ved å farge hele kartongen med distresspute og male med hvit gesso over. Små "samlelommer", sjablonger, tags, stempler, bling, alfabet stickers, filmstriper i plast (på boks).




Dobbeltsiden...








 Her har jeg brukt mye gull og sølv på stempler og malt vingene og bokstavene med en blanding av gull, sølv, beige og hvitt (akrylmaling) for å få gyllen effekt.










Stor Carpe Diem malesjablon, bakgrunner og mønster med stempler (bruker ofte akrylmaling på stemlene også), biter av papirtape og bokstavene er hvite og farget med distresspute. Hjerte, piler og nøkkel i grungeboard.







Denne Art Jornalen er utstilt hos Panduro Hobby i Ski,
hvis du vil se nærmere på den:)





Marianne Onsvaag 2013

3 kommentarer:

  1. Elsker disse album sider Marianne!
    Lag på lag med deilig gesso, herlige stempler og med fine sitater.
    Har sett på den i butikken også, fikk ikke lov å kjøpe den (hehe).
    skal si Panduro er heldig som har en så kreativ ansatt som deg!!
    Mye snask i butikken om dagen også gitt!! *sukk*
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Denne liker jeg også så godt. Ble så inspirert at jeg straks laget min egen...
    Fine flinke Marianne

    SvarSlett
  3. Denne liker jeg også så godt. Ble så inspirert at jeg straks laget min egen...
    Fine flinke Marianne

    SvarSlett