Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







torsdag 25. oktober 2012

Bursdagskort til en sporty gutt



  
Røft bursdagskort til 11åring

Her har jeg brukt naturkartong, bølgepapp, lag på lag med mønsterark og masse maling og stempler.
De hvite swirlene er stemplet på ved at jeg har tatt hvit akrylmaling på stempelet. Gir litt mer synlig/kraftig stempel enn med stempelpute, samt mer struktur. 






Billett med Happy birthday fra klippeark hos Panduro, litt pompongbånd og en klar akrylplastknapp. 11-tallet er fra overlays med tall (plast).







 For- og bakside med maling, swirls, tags, mønsterark og papirblomster.
Bildene har jeg behandlet i Photoscape og lagt på antikkfilter før print.


  1.  




Jeg er veldig glad i å bruke stempler til å lage bakgrunner og mønster i ensfargede ark, her har jeg stemplet i kantene og rundt bildene med skriftstempler og mønster med distressputer, samt brukt svamp til å lage mer brunfarge på arket. Skriftstemplene med "Friends/Celebrate/Family" er fra Hero Arts.
Klippet opp papirblomster (delt) og limt på samt div ord på billetter fra Panduroklippeark.







Baksiden...





Marianne 2012:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar