Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







fredag 18. mai 2012

Kreativitetsbok






Kreativitetsbok for småtroll
Har laget denne hobbyboka til jenta mi, der hun kan male, tegne, lime inn forskjellige minner, 
være kreativ og skape sin egen minnebok eller Art Journal om man vil.



Denne boka fra Åhlens er ypperlig som base, fin størrelse og fine, litt kraftige ark.

 





Siden jeg laget oppslagstavle til rommet hennes, har jeg jo fått litt broderi-dilla, 
og hadde mer linstoff igjen. Så jeg broderte i vilden sky en tittel på boken 
"Solveigs kreativiteter" på dette stoffet. 






 Drevne "broderister" vil vel heve brynet ved synet av mine barnslige fonter her...:)








Brettet inn linstoffet til en kvadrat og limte det på permen. 
Fant et fint blondebånd på Minnehjørnet i Ski som jeg limte rundt kanten på forsiden. 
Gjorde det samme på baksiden med linstoff og blondekant. Helt ny bok.
 
Dekorerte med de herlige små hekleblomstene fra Panduro og limte knapper i midten på blomstene. Elsker disse retroknappene fra My Mind's Eye  Follow Your Heart "Be Happy" Buttons.








Snuppa's førsteside i hobbyboka: En fin familie blåsedyr hun har laget selv:)

Litt vannmaling på et ark blåses utover, dyrene får alltid særegen form og personlighet, 
særlig når de får øyne! Det ekstra FINE med så små barn (hun er 4) er at de er så FORNØYDE med det de lager, stolte og glade over egne prestasjoner. Viktige ting å oppmuntre videre!










Marianne 2012

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar