Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







mandag 11. oktober 2010

Øvelse gjør mester:)

Man må jamen fikle mye for å finne ut hvordan man skal få til saker&ting når
man er ny innen bloggingen...Det blir mye prøving og testing frem&tilbake.
Jeg ville absolutt ha mine egne små blogg"skilt" på norsk (liker det best):
"velkomsthilsen" samt "ønske om kommentarer"... Og nå er de der, jeg laget de i powerpoint med tekst på bilder jeg har tatt i sommer&høst...
NB!"Til jul" ønsker jeg meg store kunnskaper i grafisk design, photoshop osv. Men inntil videre nøyer jeg meg med powerpoint:) Øvelse gjør mester!
Det slår meg at her har man uante muligheter...noe som sikkert har gått opp for dere andre for lenge siden;)...jeg ser for meg nye små "skilt" til enhver årstid og sesonger; jul, påske osv osv...Ja det skal jeg ha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar