Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







onsdag 20. oktober 2010

Overlays og atter overlays:)

Overlays-album til Sander 10 år
Min sønn elsker Donald og derav forsiden...
Har festet en overlay over en side fra et
favoritt-Donaldblad med stifter&gluedots.

This is it...
Siden han også elsker Michael Jackson har jeg printet et bilde fra nettet.
Bakgrunnsarket er en papp som følger med overlays fra Prima Marketing.
Tøff overlay fra Hambly under bildet.

 Michael J fan...
 Overlay-ramme fra Hambly med bilde under. Rundt kanten på bakgrunnsarket
har jeg skrevet ned noen av favorittlåtene til 10-åringen min.  

My hero...
Her er selveste helten under en ny overlay (fra...?)
Jeg liker å lage album der det stikker ut tag's på sidene...det skaper en forventning om hva som kommer. Lager forskjellig størrelse på sidene slik at det blir litt spenning:)


Dobbeltside


 Du digger...
Her er bildet limt på en ensfarget kartong. Har brukt stempler&pute for å lage
mønster på papiret (min favoritt-teknikk). Tekst med dymo-maskin.
Overlay over bildet (fra...?)

Hip Hop
Nok en overlay fra Hambly som stikker ut på siden under Hip Hop-bildet.
Har tatt hull i bilde/overlay på høyre side og festet en gulltrål igjennom.

Dobbeltside igjen..


The winner is...


Fotball er best!


Tagging...
Synes det blir så effektfullt å dele opp bildet som her.

Du er TOPP!

 "sjokoloco"-invitasjonen...
Bursdagen ble forøvrig feiret på Freia med stor suksess:)
- og jeg har laget en lomme (av overlay, hva ellers;) -
til å putte invitasjonen i, bakerst i bursdagsalbumet.

You'll never walk alone...
Passende avslutning til min unge Liverpool-supporter.
Vakker blomstrende overlay på en rutete papp med rubons
(Hamblytil signatur av albumet.

Marianne

5 kommentarer:

  1. Wow, så stilig album!!
    Utrolig mye jobb som ligger bak denne her...må jo bare bli en glad mottaker på 10 år:-) Og et kjempefint minne..ikke minst!!

    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Jeas, for et flott album! Så mange flotte sider, det må ha tatt lang tid å lage?! Jeg digger dine hjemme laget Mønster papirer :O)
    Og går det ann å feire bursdager på freia ?!!
    For en knal bra idea! (er det lang vente liste?)
    Snart helg! Håper du får en fin en :O)

    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Hei, hei Marianne og takk for sist!
    Kjempehyggelig som vanlig, men neste gang må vi sitte nærmere hverandre!
    Så herlig album du har laget til sønnen din - tenker han blir kjempeglad for dette! Og jeg glemmer ikke det nydelige albumet du holdt på med på treffet! Må nok ta meg et kurs med deg tror jeg;)
    Ønsker deg en flott helg!
    Stor klem fra
    Mette

    SvarSlett
  4. Stilig album du har laget til sønnen. Han må jo bli superfornøyd med dette. Tøff bruk av overlays. Ha en fin helg. klem

    SvarSlett
  5. Utrolig......!!! Kjempetøft album!!!
    Du lager veldig mye fint. Takk for titten!! (Fant siden din hos Nina -Ninas drømmekjeller)
    Bente

    SvarSlett