Å LEVE ER SOM Å TEGNE UTEN VISKELÆR...

The best things in life

can not be seen with your eyes

It must be felt in your HEART





Helen Keller







onsdag 2. november 2011

Frimerkepynt og glade farger





Bursdagsalbum - Silje 2 år:)

Et lite ferdigalbum med fargerike sider fra Panduro
er grunnlaget for dette albumet.
Sidene er mønstret fra før, men jeg har lagt på en del rubons,
brukt frimerker som pynt, blondestickersbånd, blomster og annet.
Stemplet med tekststempler over frimerkene og på kanter forøvrig.



Datostempel (fra Staples), bånd, frimerker, klistremerker m.m.




"Pappakos" er lagt på bildet med rubons.
Ellers er sidene fine fra før med border, mønster og farger.
Liker å skrive litt tekst selv for å gjøre det litt mer personlig.



Her har jeg stemplet med tekststempel i kantene og på frimerkene.
3-d stickers figurer og bokstaver i knallfarger.
Liker at jeg endelig har fått brukt frimerkepakken jeg kjøpte
på Posten for leeenge siden:) 




...detaljer fra sidene...




Rubons-tekst oppå bildene. Stickersbokstaver og mer frimerker...



Tekstfeltet med linjer og uglemotiv,
samt hjertet til venstre er laget med rubons.

 








Rubons tekstfelt i midten og tekststempel langs kantene
med svart pute. Rund blonderamme over frimerket oppe
til venstre er også rubons.
Ellers er de hvite ornamentene med blomster&stilker pynt
på albumet slik det selges hos Panduro.




Baksiden.

Hvit rubons ramme med hjerter.
Frimerker, stempeltekst, blomst og brads med hjerte.
Lysegrønt silkebånd til å knyte&lukke følger med albumet.






Marianne 2011 

2 kommentarer:

  1. Åh herlighet Marianne!!
    Her er den flotte albumet nå ferdig som du begynt på vedsiden av meg på Skitreffet. ALT du tar på blir til KUNST!! Med alle og jeg mener ALLE de små detaljer og pynt som du setter på verket på din helt spesielle kunstneristisk (phew! - langt ord :O) måte. Dette ble bare LEKKERT. Så nydelig lille Silje er også.
    Takk for inspirasjonen du gir meg vennen.
    Klem Nina x

    SvarSlett
  2. Hei Marianne.

    Takk for hyggelige ord inne hos meg.
    Bildet har jeg laget i Photoshop.
    Jeg tok utgangspunkt i et bilde jeg tok av minstesønnen min en dag han tittet ut døra. Og så har jeg endret det litt, tatt vekk noe og lagt til litt annet. Bare lekt meg litt. :)

    Ha en fin dag!
    Klemmeklem

    SvarSlett